Sunday 26 November 2017

Media Geblog


Handel lessenaars: Is onafhanklikes die antwoord op kliënt kommer? deur Tom Denford, 2014/05/02 Onafhanklike handel lessenaars eis meer heiliger as agentskap handel lessenaars te wees. Is hulle reg? Tom Denford, mede-stigter van ID Comms, verken. Tom Denford: medestigter van ID Comms Digitale handel is 'n warm onderwerp. In die besonder, die vrae van hoe handelsmerke voordeel moet neem van die effektiewe fokus en doeltreffende handel aangebied deur programmatiese koop is beset 'n baie tyd in adverteerder sirkels. Die meeste handelsmerke wat 'n toon of 'n been het gedoop in die waters van die saak lessenaars gekies vir 'n agentskap handel lessenaars (wat ongeveer 80% neem deur BILLINGS). Maar 'n beduidende minderheid het besluit om die onafhanklike sektor te toets. 'N onafhanklike handel lessenaar is oor die algemeen bepaal deur die feit dat hulle eienaarskap / affiliasie lê buite die media-agentskap of kommunikasie groep, en sluit maatskappye soos Media IK, aansteeklike of ruil Lab. Die meeste onafhanklikes maak 'n groot geraas oor die deursigtigheid dat dit hulle gee nie, maar kliënte is ewe agterdogtig oor hoe ware dié eise is. Dit is omdat, terwyl onafhanklikes 'n baie eise, eerlik en uitvoering maak kan maak; soms as gevolg van omstandighede buite hul beheer & ndash; Hulle is nie so anders in hierdie verband. Al wat laat adverteerders in 'n verknorsing & ndash; wie moet hulle saam met? Die saak vir 'n onafhanklike handel lessenaars &bul; Hulle het-kliënt die gesig staar kenner hulpbron. Te veel agentskap handel lessenaars hou hierdie kundigheid weggesteek, ten spyte van die feit dat hierdie kundiges om besluite te neem wat dramaties invloed op die plasing en pryse van reklame (asook die rande verdien deur die agentskap). &bul; Onafhanklikes belê in die bou van hul eie tegnologie eerder as lisensiëring van 'n derde party ontwikkeling, in teorie gee hulle meer beheer oor wat hulle kan en nie kan doen nie en verby dat buigsaamheid op kliënte. &bul; Die kontrak is direk gehou tussen die kliënt en die verskaffer. Terwyl dit is geen waarborg van deursigtigheid, gee dit die adverteerder groter beheer en sigbaarheid op gebiede soos prys en data. &bul; Hulle is onafhanklik en leef en sterf deur hul vermoë om suksesvol te bedien adverteerders. Hulle is nog steeds gefokus op wins en marges kan 60% benader. Maar hulle don & rsquo; t het om verslag te doen in 'n groot Holding Group en in teorie, ten minste, die opdrachtgever moet rente s meer top van die gees wees. &bul; Hulle het 'n gefokusde hulpbron en word heeltemal gewy aan real-time bied en programmatiese koop. &bul; Onafhanklike handel lessenaars moet elke kliënt op meriete te wen, terwyl die meeste agentskap handel lessenaars is grootliks "begaafde" hul kliënt BILLINGS deur hul broer of suster media agentskappe, veral waar die kliënt kom nie & rsquo; t oefen hul reg om rond te kyk. Die saak teen onafhanklike handel lessenaars &bul; Hulle is baie minder geneig om toegang tot 'n groot globale handel oor media-eienaars het, dus die koste van media kan hoër wees. Dit is dalk nie 'n ernstige probleem wees as jy net op soek na toegang inventaris via ruil eerder as premie ruimtes. &bul; Hulle is nie geïntegreer met alle ander digitale en op die regte pad kommunikasie maak dit moeiliker om te koördineer boodskappe (hoewel dit 'n kritiek wat ook kan gerig word aan agentskap handel lessenaars sowel). Die waarheid is dat die meeste media agentskappe ook versuim om te integreer met hul suster handel lessenaars. &bul; Dit & rsquo; s net nog 'n kontak punt vir 'n besige bemarkingsdirekteur en mediabestuurder te bestuur. Na ons mening is dat terwyl deursigtigheid het geword van die gonswoord wat die handel lessenaar ruimte definieer en oorheers die besluitnemingsproses, miskien te veel aandag is gefokus op wie maak wat marge en wat handel oor word gedoen agter geslote deure. Dit sou beslis help indien beide agentskap en onafhanklike handel lessenaars het ook die manier waarop inligting word gerapporteer. Dit & rsquo; s nie die tegnologie wat & rsquo; s se skuld nie, maar eerder hoe toegang tot die tegnologie verskaf en die data geïnterpreteer. Met die oog op volle deursigtigheid te bereik, is dit nodig dat alle betrokke partye wees heeltemal deursigtig anders kliënte sal nooit die volle sigbaarheid oor hoe hul beleggings word verhandel en wat is die maak van geld op en af ​​in die ketting te kry. Op die oomblik is dit & rsquo; s nie gaan gebeur nie, maar die positiewe stap wat adverteerders kan neem om hul eie situasies en behoeftes te bepaal voordat jy besluit op hul rigting waarin gereis. As 'n prioriteit is, sal al die adverteerders baat vind by 'n groter vlak van begrip van wat aan die gang is. Dit sal hulle in staat stel om meer produktief gesprekke met hul agentskappe of onafhanklike vennote regoor die kwessies van deursigtigheid en toegang tot inligting te hê. Kliënte moet bewus wees dat hulle waarskynlik die vryheid om te gebruik wat ookal handel lessenaar oplossing wat hulle wil. Die bottom line is dat baie min kliënte is verplig om die handel lessenaar verbind met hul media of digitale agentskap gebruik. As handelsmerke begin die winkel rond meer, sal dit meer mededingend druk in die mark te genereer, wat uiteindelik in 'n beter deursigtigheid en pryse wat aangebied word aan toekomstige kliënte. Tom Denford is medestigter van ID Comms, die globale media bestuur Consultancy

No comments:

Post a Comment